Optimizacija strani pomeni, da bo vaša spletna stran visoko uvrščena v Googlu in da jo bodo stranke videle. Zato optimizacija strani pomeni, da ste vidni in da boste imeli več prometa na spletni strani ter nakupov enako, kot če imate dobro pozicijo v mestu ali na tržnici s fizično trgovina. Tudi na Googlu je tako, če imate veliko prometa preko vaše spletni strani, potem boste imeli tudi dosti nakupov. To pa je cilj vsake spletne strani, prodaja in zaslužek. Zakaj ne bi bilo tudi pri vas tako?

optimizacija strani

Če si želite dobro prodajo preko spletne strani ali dobro promocijo osveščanje strank in spodbujanje k nakupu, je optimizacija strani nujna, da se to zares zgodi. Tako boste dobili na spletno stran organski promet in pa tudi plačljivega, če boste optimizirali še oglase. Predvsem pa je optimizacija strani namenjena organskemu dosegu vaše spletne strani in uvrstitev na najvišje pozicije v iskalniku glede na določene ključne besede.

Optimizacija obsega več zadev in ne samo ene. Začne se že s programsko kodo, ki mora biti dobro optimizirana glede iskalnikov in prilagojena iskanju z mobilnimi telefoni, sekundarno pa še za računalnike in tablice. Nato se prilagodi še besedilo, ki mora vključevati dovolj ključnih besed in prave besede na določeno dolžino besedila. Nato se optimizirajo še slike in video. S tem pa optimizacija strani še ni zaključena.

Profesionalci optimizirajo spletno stran tudi glede povezav, ki morajo biti notranje in zunanje. Za to je dobro imeti bazo sorodnih spletnih strani, s katerih in na katere se lahko povezave tudi usmerijo zato, da se spletna stran uvrsti višje. Treba je pisati več člankov in jih obesiti na take strani, ki pa morajo biti rangirane v Googlu zelo visoko, drugače ta strategija ne bo delovala. Zato je najbolje izdelavo in optimizacijo spletišča prepustiti strokovnjakom, ki vedo kaj delajo in imajo bogate izkušnje.